Tynninharjun ja Ojamon liikkeitä: huonekaluliike Asko

Asko on suomalainen huonekaluketju, joka on perustettu vuonna 1918. Yhtiö on tunnettu laajasta tuotevalikoimastaan, joka kattaa niin kotien kuin toimistojenkin sisustustarpeet. Asko tarjoaa laadukkaita huonekaluja sekä suomalaisen että kansainvälisen muotoilun ystäville.

Asko on myös osa Indoor Group konsernia, joka on yksi Suomen suurimmista huonekalukauppiaista. Konserniin kuuluu lisäksi useita muita alan yrityksiä, jotka keskittyvät erilaisiin huonekalu- ja sisustustuotteisiin. Yrityksen pitkä historia ja laaja verkosto tekevät siitä merkittävän toimijan suomalaisessa huonekalukaupassa.

Tuotevalikoima

Askon tuotevalikoima on monipuolinen, ja se kattaa kaiken sohvista ja sängyistä ruokapöytiin ja valaisimiin. Erityisesti yritys on tunnettu laadukkaista ja kestävistä puuhuonekaluistaan, joissa näkyy suomalainen muotoilu ja käsityöperinne.

Yritys on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuisia tuotteita, ja sen valikoimassa onkin monia design-klassikoita. Askon tavoite on tarjota asiakkailleen toimivia ja esteettisesti miellyttäviä ratkaisuja, jotka kestävät aikaa ja käyttöä.

Verkkokauppa ja myymälät

Asko toimii sekä fyysisissä myymälöissä että verkkokaupassa. Myymälöitä on laajalti ympäri Suomea, ja ne tarjoavat asiakkaille mahdollisuuden kokeilla ja nähdä tuotteet ennen ostopäätöksen tekemistä.

Verkkokauppa taas mahdollistaa ostosten tekemisen milloin ja mistä tahansa. Verkkokaupan suosio on kasvanut viime vuosina erityisesti nuoremman sukupolven keskuudessa, jotka arvostavat ostosten tekemisen helppoutta ja nopeutta.

Kestävä kehitys ja eettisyys

Asko on sitoutunut kestävän kehityksen periaatteisiin ja pyrkii jatkuvasti vähentämään toimintansa ympäristövaikutuksia. Yhtiö käyttää esimerkiksi yhä enemmän kierrätettyjä ja uusiutuvia materiaaleja tuotteidensa valmistuksessa.

Lisäksi yritys on mukana erilaisissa sosiaalisen vastuun hankkeissa ja pyrkii toimimaan eettisesti kaikissa liiketoiminnan osa-alueissa. Tämä näkyy muun muassa siinä, että Asko on sitoutunut noudattamaan kansainvälisiä ihmisoikeus- ja työnormeja.

Asiakaspalvelu ja palautusoikeus

Asiakaspalvelu on Askon toiminnassa keskeisessä roolissa. Yritys tarjoaa monipuoliset palvelut asiakkaidensa tueksi, kuten sisustussuunnittelua, kuljetus- ja asennuspalveluita sekä erilaisia rahoitusvaihtoehtoja.

Ostopäätöksen jälkeenkin Asko tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden palauttaa tai vaihtaa tuotteet, mikäli ne eivät vastaa odotuksia. Tämä lisää luottamusta yritystä kohtaan ja mahdollistaa riskittömämmän ostokokemuksen.

Askon tärkeät tunnusluvut

  • Perustettu: 1918
  • Konserni: Indoor Group
  • Tuoteryhmät: Sohvat, sängyt, ruokapöydät, valaisimet, toimistokalusteet jne.
  • Kestävä kehitys: Kierrätettyjen ja uusiutuvien materiaalien käyttö, eettiset toimintaperiaatteet
  • Myymälät: Laajalti ympäri Suomea
  • Verkkokauppa: Kyllä

Tulevaisuuden näkymät

Asko on panostanut digitalisaatioon ja kestävään kehitykseen, mikä näyttää tuovan yritykselle kilpailuetua tulevaisuudessa. Erityisesti verkkokaupan odotetaan kasvavan merkittävästi, samalla kun yritys pyrkii entisestään parantamaan asiakaskokemusta.

Kestävän kehityksen saralla Asko jatkaa työtä ympäristöystävällisten ja eettisesti tuotettujen huonekalujen parissa. Yhtiön tavoitteena on olla alansa johtava toimija niin laadun, designin kuin kestävyydenkin osalta.

Osoite:

Vappulantie 494
08200 Lohja
Reittiohjeet ›

Avoinna:

ma-pe 10-18
la 10-16
su 12-16

Noutovarasto suljettu sunnuntaisin.

Muina päivinä noutovarasto palvelee myymälän aukiolojen mukaisesti.

Yhteystiedot:

Puh. 010 385 6660

Puhelun hinta 010-alkuisiin numeroihin on 0,084 €/puh ja 0,17 €/min.

lohja@asko.fi

Myymäläpäällikkö
Jarkko Hannuksela
lohja.paallikko@asko.fi